EGE`DEKİ DOĞUBAYAZIT`LILAR PİKNİKTE BULUŞACAK

Ege Bölgesi Doğubayazıtlılar Derneği tarafından geleneksel olarak her yıl düzenlenen "bahara merhaba pikniği" 2 Haziran`da İzmir Buca Kaynaklar`daki Cennet Vadisi Eğlence Kompleksinde düzenlenecek.

Bilim-Sanat-Kültür 30.03.2013 08:50:27 0
EGE`DEKİ DOĞUBAYAZIT`LILAR PİKNİKTE BULUŞACAK
Piknikte sevilen sanatçı Erol Ağıt`la birlikte yöresel sanatçılar sahne alacak. Sürpriz yarışmalarla şölen havasında geçecek olan piknikte, çocuklar için de palyaçolarla birlikte, keyifli anların yaşanacağı bir program düzenlenecek Saat 10.00`da başlayacak olan, pikniğe sadece İzmir`den değil, Ege Bölgesi`nin değişik kentlerinden hemşehrilerimiz ve bölge dışında yaşayan hemşehrilerimizin katılımı bekleniyor.
  • BIST 100

    17924,23%-0,21
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,86% 0,04
  • GRAM ALTIN

    5959,88% -0,32
  • Ç. ALTIN

    9611,38% -1,63

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33