DSİ’NİN GÖREVİNİ BELEDİYE YAPIYOR…

Haber. Refika ÇELİK

Güncel 22.12.2020 09:51:00 0
DSİ’NİN GÖREVİNİ BELEDİYE YAPIYOR…

Doğubayazıt Belediyesi şehir merkezindeki DSİ’ye ait dereleri temizliyor

         Doğubayazıt Belediyesi  sel taşkınlarına karşın şehir merkezindeki Devlet Su işlerine (DSİ) ait derelerin ıslah çalışmalarına başladı.

         Çalışmalar kapsamında Belediyenin kiraladığı 1 adet Paletli Ekskavatör ile çalışmalarını sürdürüyor.

        Çiftepınar Mahallesi Muhtarı Ayhan Sağdıç, memnuniyetlerini dile getirerek, “Mahallemiz Abdullah Baydar caddesi mevkiinde bulunan köprünün içerisindeki moloz ve atıkları Belediyemizin temin ettiği paletli kepçe ile temizledi. Yağan kar ve yağmur sularının birikmeden görüntü ve koku kirliliğinin önüne bir nebze geçmiş olduk. Öncellikle Mahallemizde bulunan derelerin ve ilçemizdeki bütün derelerin üzerinin kapatılması için çalışmalarımız devam etmektedir.”dedi.

BURADA ŞUNU KABUL ETMEK GEREKİR Kİ, DSİ’YE AİT DERELERİN GÖREVİ OLMAMASINA KARŞIN YİNE DE VATANDAŞLARIN MAĞDUR OLMAMASI İÇİN BELEDİYECE TEMZİLENMESİ VATANDAŞLAR ARASINDA MEMNUNİYETLE KARŞILANDI.

Anahtar Kelimeler: GÖREVİNİ BELEDİYE YAPIYOR…
  • BIST 100

    17920,48%0,21
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,22% 0,31
  • GRAM ALTIN

    6067,23% 0,65
  • Ç. ALTIN

    9725,09% 0,70

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33