Doğubayazıt`ta aşure dağıtıldı

Muharrem ayı nedeniyle Doğubayazıt Belediyesi tarafından 15 bin vatandaşa aşure dağıtıldı.

Yaşam 26.11.2012 11:07:04 0
Doğubayazıt`ta aşure dağıtıldı

 

Doğubayazıt`ta aşure dağıtıldı

 Muharrem ayı nedeniyle Doğubayazıt Belediyesi tarafından 15 bin vatandaşa aşure dağıtıldı.
Hz. Hüseyin ve yakınlarının Kerbela`da katledilişlerinin yıldönümü olan Muharrem ayı nedeniyle Doğubayazıt Belediyesi tarafından 15 bin vatandaşa, aşure dağıtıldı. Belediye binası önünde kurulan aşure çadırına yurttaşlar tarafından yoğun ilgi gösterildi.

Aşure dağıtımına Doğubayazıt Belediye Başkanı Canan Korkmaz, belediye meclis üyeleri, kentte bulunan STK temsilcileri ve binlerce vatandaş katıldı.

Aşure dağıtımı sırasında konuşma yapan Belediye Başkanı Korkmaz, tüm inanç, kimlik ve kültürlerin barış içerisinde yaşamasını temenni ettiklerini belirterek, "Muharrem ayı vesilesiyle bir daha tüm toplumumuzu, bir daha Kerbelaların yaşanmaması için birlik olmaya çağırıyor, Muharrem ayının barış, kardeşlik ve barışa vesile olmasını diliyorum" dedi.

 

  • BIST 100

    17860,11%-0,57
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,01% 0,32
  • GRAM ALTIN

    6021,77% 0,71
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33