İlginizi Çekebilir
Doğubayazıt`ta 18 Mart
Çanakkale şehitleri anıldı
19.03.2011 00:00:00
0
Doğubayazıt?ta 18 Mart Çanakkale şehitleri anıldı.
Dün Doğubayazıt?ta 18 Mart Çanakkale şehitleri anma programı Atatürk büstüne çelenk koymayla start aldı.
Buradaki törene Doğubayazıt Kaymakamı Hüseyin Yılmaz Tugay Komutanı Osman Erbaş Belediye Başkanı Dr. Canan Korkmaz, sivil ve askeri erkan ile öğrenci ve öğretmenler katıldı.
Daha sonra 18 Mart Çanakkale şehirler anma töreni Kent Mezarlığında devam etti.
Anma törenleri Kemal Paşa ı.Ö.O Baran gösteri salonunda yapılan etkinliklerle son buldu.

-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,80% 0,09
-
GRAM ALTIN
5980,24% 0,02
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




