Doğubayazıt`ta 18 Mart

Çanakkale şehitleri anıldı

19.03.2011 00:00:00 0
Doğubayazıt`ta 18  Mart

Doğubayazıt?ta 18  Mart Çanakkale şehitleri anıldı.


            Dün Doğubayazıt?ta 18 Mart Çanakkale şehitleri anma programı Atatürk büstüne çelenk koymayla start aldı.


         Buradaki törene Doğubayazıt Kaymakamı Hüseyin Yılmaz Tugay Komutanı Osman Erbaş Belediye Başkanı Dr. Canan Korkmaz, sivil  ve askeri erkan ile öğrenci ve öğretmenler katıldı.


         Daha sonra 18 Mart Çanakkale şehirler anma töreni Kent Mezarlığında devam etti.


         Anma törenleri Kemal Paşa ı.Ö.O Baran gösteri salonunda yapılan etkinliklerle son buldu.



 


Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,80% 0,09
  • GRAM ALTIN

    5980,24% 0,02
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33