Doğubayazıt Ses Temsilciliği Açıldı

Açılış kurdelesini her üç Başkan birlikte kestiler

6.06.2011 00:00:00 0
Doğubayazıt Ses Temsilciliği Açıldı

Doğubayazıt Ses Temsilciliği Açıldı


         Doğubayazıt ses temsilciliğinin Kent Konseyi binasındaki yeni yerinin açılışı yapıldı.



         Açılışa Ağrı Ses şube Başkanı Zahir Erdem, Doğubayazıt Ses temsilciği Başkanı Recep Altındağ,Doğubayazıt Eğitim-sen Başkanı ıhsan Yeşil ve ses üyeleri katıldı.


         Açılış kurdelesin her üç Başkan birlikte kestiler. Açılışta Doğubayazıt Ses Temsilciliği Başkanı Recep Altındağ bir konuşma yaptı. Altındağ konuşmasında özetle? Uzun yıllardır Doğubayazıt?ta Temsilcilik binası bulunmayan sendikanın bu sorununu ortada kaldırmak için toplandığımız bugün temsilciliğimizi açmış bulunuyoruz.?dedi.


         Altındağ daha sonra konuşmasında Sağlık ve Sosyal Hizmet emekçilerinin koşullarının düzetilmesi noktasında bazı açıklamalar yaparak bu sorunların Demokratik bir anayasa ile çözüleceğine vurgu yaptı.







 


Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33