Doğubayazıt 3 gündür Susuz

Belediye Mahallelere tankerlerle su taşıyor

5.08.2011 00:00:00 0
Doğubayazıt 3 gündür Susuz

Doğubayazıt 3 gündür Susuz


Belediye Mahallelere tankerlerle su taşıyor


         Doğubayazıt 3 günden beri susuz. Ana kaynaktan kente su gelmiyor.


         ılçeye su gelmeyişinin nedeni YSE Müteahhidinin yılanlı köyü yakınlarında geçen ve ilçeye gelen ana şebeke borusunda su bağlantısı yaparken ana boruyu tahrip olması sonucu 100 bin nüfuslu ilçe su verilmediği bildirildi.


         Bu konuda tepki gösteren vatandaşlar,  ?Ramazan ayında susuzlukla karşı karşıya bırakılmasının hangi vicdanı açıklaması olur? dediler.


         Belediye mahallelere suyu tankerlerle taşımaya başladı. Belediye Ramazan ayı nedeniyle fırınların ekmek çıkarması için öncelikle fırınların su gereksinmesini karşılamakta. Alınan bilgilere göre, bugün akşama doğru ana şebekede meydana gelen tahribat onarılarak kente su verileceği bildirildi.



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,40%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33