DOĞU´DAKİ OTLAR YARIŞ ATLARI İÇİN GÖNDERİLİYOR?

.

Ekonomi 29.06.2017 09:38:29 0
DOĞU´DAKİ OTLAR YARIŞ ATLARI İÇİN GÖNDERİLİYOR?

Doğu´da kırsal kesimindeki çayırlarda yetişen otlar, Türkiye´nin bir çok noktasındaki yarış atları için gönderiliyor.

Haluk Dizdaroğlu, merkeze bağlı köylerde yetişen otları toplayarak balya yaptıklarını söyledi.

Daha sonra bu atları hipodromların bulunduğu illerdeki yarış atları için gönderdiklerini anlatan Dizdaroğlu, şöyle konuştu:

"Otun tonunu 600 liradan satıyoruz. Buradan tırlarla gönderiyoruz. Bu yıl ilk sevkiyatımızı Ankara´daki hipodromda bulunan yarış atları için yapıyoruz. Bu otlar bölgede Muş, Ağrı ve Kars´ta yetişiyor. İçinde besin değeri yüksek maddeler bulunduğu için tercih ediliyor. Yarış atları için her yıl yaklaşık 4 bin ton ot gönderiliyor."(aa)

/resimler/2017-6/29/0940197132473.jpg

/resimler/2017-6/29/0941295415104.jpg

/resimler/2017-6/29/0942231353701.jpg

  • BIST 100

    17901,40%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33