İlginizi Çekebilir
DOĞU´DA BAHARIN GELİŞİ BESİCİLERİ SEVİNDİRDİ
Doğu´da karların erimesi besiciler, küçük ve büyükbaş hayvanlarını meralarda otlatmaya başladı.
Çetin geçen kış mevsiminden dolayı hayvanlarına yem bulmakta tedirginlik yaşayan besiciler, baharın erken gelmesine sevindi.
Karakütük köyünde besicilik yapan Abdulhadi Korkmaz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bu yıl kar yağışının fazla olmasından endişe duyduklarını ancak havaların aniden ısınmasıyla kışı atlattıklarını söyledi.
Korkmaz, "Bu yıl kar çok fazla yağınca yemlerimiz yetmeyecek diye endişe etmeye başladık. Havaların ısınmasıyla kısa sürede karlar eridi ve şu anda hayvanlarımızı otlatmaya çıkardık. Yemlerimiz büyük ölçüde arttı" diye konuştu.
İl merkezine bağlı Yürekli köyünde yaşayan Şerafettin Örnek ise karların erimesiyle özellikle küçükbaş hayvanlarını meralarda otlatmaya başladıklarını bildirerek, "Kış mevsiminde hayvanlarına yem bulmakta zorlanıyorduk. İlkbaharın gelişiyle sıkıntımız ortadan kalktı. Karların erken erimesine sevindik" ifadesini kullandı. (AA)

Anahtar Kelimeler:
DOĞU
BAHARIN
GELİŞİ
BESİCİLERİ
SEVİNDİRDİ
-
BIST 100
17901,40%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




