DOĞUBAYAZIT’TA YEŞİL ALAN ÇOĞALIYOR

Belediyeden Yeşil Alan ve Çevre Düzenleme Çalışmaları

Bilim-Sanat-Kültür 28.08.2021 12:21:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA YEŞİL ALAN ÇOĞALIYOR

Haber. Refika ÇELİK

Doğubayazıt Belediyesi farklı bölgelerde yeşillendirme, yenileme, bakım ve onarım çalışmalarına devam ediyor.

Çalışmalar kapsamında; orta refüjlerde yeşillendirme ve çevre düzenlemesi, çapa, budama, yeşil alanların bakım ve onarım çalışmaları yürütülüyor. Daha yeşil ve yaşanılabilir bir Doğubayazıt için çalışmaların yoğun olarak devam ettiğini söyleyen Belediye Başkanı Yıldız Acar; “Doğubayazıtımızın her noktasında yeşillendirme ve yeşili koruma çalışmalarımızı büyük bir özenle sürdürüyoruz. Yeşil alan sahalarını oluşturmaktan daha önemlisi, bu alanları koruyup yaşatabilmektir. Önümüzdeki süreçte yapacağımız ‘Kent Ormanı Projesi’yle yeşil alan miktarını planlı bir şekilde artırarak halkımızın huzur içinde dinlenebileceği, vakit geçirebileceği yeşiller içinde bir Doğubayazıt'ı hep birlikte inşa edeceğiz” dedi.

Anahtar Kelimeler: DOĞUBAYAZIT’ YEŞİL ÇOĞALIYOR
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33