DOĞUBAYAZIT’TA VATANDAŞLAR OY KULLANMAK İÇİN SANDIK BAŞINA GİTTİ.

Doğubayazıt Gazetesi

Siyaset 31.03.2024 14:16:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA VATANDAŞLAR OY KULLANMAK İÇİN SANDIK BAŞINA GİTTİ.

31 Mart 2024 Mahalli İdareler Genel Seçimleri için Doğubayazıt’ta saat 07.00'den itibaren bütün sandıklarda sorunsuz bir şekilde oy verme işlemi başladı.

Şehir ve köylerde oy kullanma işlemi saat 16.00 itibarıyla son bulacak. 

Sorunsuz şekilde oyunu kullanan Doğubayazıt’lı seçmen, seçimlerin ülke için hayırlara vesile olması dileğinde bulundu.

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,54% 0,02
  • EURO

    52,76% -0,17
  • GRAM ALTIN

    6029,73% 0,02
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33