İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT’TA VATANDAŞLAR OY KULLANMAK İÇİN SANDIK BAŞINA GİTTİ.
Doğubayazıt Gazetesi
31 Mart 2024 Mahalli İdareler Genel Seçimleri için Doğubayazıt’ta saat 07.00'den itibaren bütün sandıklarda sorunsuz bir şekilde oy verme işlemi başladı.
Şehir ve köylerde oy kullanma işlemi saat 16.00 itibarıyla son bulacak.
Sorunsuz şekilde oyunu kullanan Doğubayazıt’lı seçmen, seçimlerin ülke için hayırlara vesile olması dileğinde bulundu.
Anahtar Kelimeler:
DOĞUBAYAZIT’
VATANDAŞLAR
KULLANMAK
SANDIK
BAŞINA
GİTTİ.
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,54% 0,02
-
EURO
52,76% -0,17
-
GRAM ALTIN
6029,73% 0,02
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




