DOĞUBAYAZIT'TA ÖĞRENCİLER POLİS ARAÇLARINDA KEYİFLİ VAKİT GEÇİRDİ

Doğubayazıt Gazetesi

10.04.2025 11:50:00 0
DOĞUBAYAZIT

Doğubayazıt ilçesinde, öğrenciler polislerle keyifli vakit geçirdi.

Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğünce Türk Polis Teşkilatı'nın 180. yıl dönümü dolayısıyla program düzenlendi.

İlçe Emniyet Müdürü Serkan Demir'in talimatları doğrultusunda yapılan etkinlikte polis ekipleri, Aile Destek Merkezi'ndeki öğrencileri ziyaret etti.

Minik öğrencilere polisliği anlatan ekipler, daha sonra beraber İlçe Emniyet Müdürlüğüne geçti.

Burada polis ekipleriyle keyifli vakit geçiren öğrenciler daha sonra araçlara bindirildi.

Programda öğrencilere ikramlar yapıldı, hatıra fotoğrafı çekildi.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33