İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT'TA ÖĞRENCİLER POLİS ARAÇLARINDA KEYİFLİ VAKİT GEÇİRDİ
Doğubayazıt Gazetesi
10.04.2025 11:50:00
0
Doğubayazıt ilçesinde, öğrenciler polislerle keyifli vakit geçirdi.
Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğünce Türk Polis Teşkilatı'nın 180. yıl dönümü dolayısıyla program düzenlendi.
İlçe Emniyet Müdürü Serkan Demir'in talimatları doğrultusunda yapılan etkinlikte polis ekipleri, Aile Destek Merkezi'ndeki öğrencileri ziyaret etti.
Minik öğrencilere polisliği anlatan ekipler, daha sonra beraber İlçe Emniyet Müdürlüğüne geçti.
Burada polis ekipleriyle keyifli vakit geçiren öğrenciler daha sonra araçlara bindirildi.
Programda öğrencilere ikramlar yapıldı, hatıra fotoğrafı çekildi.

Anahtar Kelimeler:
DOĞUBAYAZIT'
ÖĞRENCİLER
POLİS
ARAÇLARINDA
KEYİFLİ
VAKİT
GEÇİRDİ
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




