DOĞUBAYAZIT’TA KOVİD 19 DENETİMİ

Haber. Refika ÇELİK

24.09.2020 09:03:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA KOVİD 19 DENETİMİ

Doğubayazıt Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar ve beraberindeki heyet,  Koronavirüs (Kovid-19) denetim ekibiyle beraber Doğubayazıt AVM'de gerçekleştirilen “maske, sosyal mesafe ve hijyen” denetimlerine katıldılar.

Kaymakam Akpınar, esnaf ve vatandaşları, maske, mesafe ve hijyen konusunda duyarlı olmaları konusunda uyardı.

Denetimlerin her gün düzenli olarak yapıldığını belirten Kaymakam Akpınar, "Ekiplerimiz kent merkezinde yürüttükleri çalışmalarla vatandaşları tedbirlere uymaları konusunda uyarıyor. Koronavirüs alacağımız tedbirlerden daha güçlü değildir. Lütfen sosyal mesafe kurallarına riayet edelim." diye konuştu.

Anahtar Kelimeler: DOĞUBAYAZIT’ KOVİD DENETİMİ
  • BIST 100

    17850,19%-0,19
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,29% 0,43
  • GRAM ALTIN

    6081,28% 0,88
  • Ç. ALTIN

    9783,45% 1,32

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33