İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT’TA ÇİFTÇİLERİN TARLALARDA ZORLU MESAİSİ
DOĞUBAYAZIT’TA OT BİÇME DÖNEMİNİN BAŞLAMASIYLA SABAH ERKEN SAATLERDE TARLALARINA GİDEN ÇİFTÇİLER, HAYVANLARIN KIŞLIK YİYECEK İHTİYACINI GİDERMEK İÇİN YOĞUN MESAİ HARCIYOR
Tarım ve hayvancılığın yaygın olarak yapıldığı kentte, çiftçiler bu yıl da sıcak havada zorlu mesaisine başladı.
Günün ilk ışıklarıyla tarlalarına giden çiftçiler, traktör ve tırpan yardımıyla biçtikleri otları üst üste yığıyor.
Çiftçilerin sıcak havaya rağmen gün boyu sürdürdüğü çalışmaların bir bölümü havadan görüntülendi.
Uzun uğraşlar sonucu biçilen ve hazır hale getirilen otlar, bir süre tarlada bekletildikten sonra traktörlerle köylere taşınıp hayvanların kışlık yiyecek ihtiyacı için kullanılıyor.(aa)
Anahtar Kelimeler:
DOĞUBAYAZIT’
ÇİFTÇİLERİN
TARLALARDA
ZORLU
MESAİSİ
-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,50% 0,02
-
EURO
52,95% 0,25
-
GRAM ALTIN
5946,03% -0,56
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




