DOĞUBAYAZIT’TA BALIK SEZONU BAŞLADI

HABER: Dengi ÇELİK

Güncel 22.09.2025 18:16:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA BALIK SEZONU BAŞLADI

Havaların soğumasıyla birlikte Doğubayazıt’ta balık sezonu açıldı. İlçede tezgâhların renklenmesiyle beraber vatandaşlar, özledikleri balıkla yeniden buluşmanın sevincini yaşıyor.

 

Balıkçı esnafı, sezonun başlamasıyla birlikte tezgâhlarda çeşitlerin artmaya başladığını ve vatandaşların balığa yoğun ilgi gösterdiğini belirtti. Özellikle kış aylarında sofraların vazgeçilmezi olan balığın hem sağlıklı hem de uygun fiyatlı bir besin kaynağı olduğuna dikkat çekildi.

 

Doğubayazıt halkı, soğuyan havalarda sıcak sofralarını balıkla süslerken, esnaflar da sezonun bol ve bereketli geçmesini umut ediyor.

Anahtar Kelimeler: DOĞUBAYAZIT’ BALIK SEZONU BAŞLADI
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33