İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT’TA BALIK SEZONU BAŞLADI
BALIKÇI BAHATTİN DENİZ: “BEREKETLİ BİR SEZON UMUYORUZ”
Doğubayazıt Gazetesi
Eylül ayı ile birlikte av yasağının sonlanmasının ardından tezgâhlarda balıklar sergilenmeye başlandı. Balıkçılar ise bereketli bir sezon geçirmeyi umuyor.
Denizlerde 15 Nisan'da başlayan av yasağı 1 Eylül itibarıyla sona erdi. Yeni sezonunun açılması ile balıkçılar "vira bismillah" dedi.
Esnaf da yeni sezona heyecanlı başladı. Günler öncesinden hazırlıklarını tamamlayan balıkçı esnafı, sabahın erken saatlerinden itibaren sezonun ilk balıklarını tezgâhlarına yerleştirerek müşterilerine hizmet etmeye başladı.
Doğubayazıt’ta yıllardır balık satışı gerçekleştiren, balıkçı Bahattin Deniz, tekrar yeniden sezonumuzun açıldığına esnaf olarak sevindim” dedi.
Anahtar Kelimeler:
DOĞUBAYAZIT’
BALIK
SEZONU
BAŞLADI
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




