İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT’TA ABONESİZ SU KULLANIMINA SIKI DENETİM
Haber: Mehmet Cemil Baydar
Doğubayazıt Belediyesi’ne bağlı DOSKİ Müdürlüğü ekipleri, şehir genelinde abonesiz su kullanımına karşı denetimlerini artırdı. İçme suyu kaynaklarının azalmasıyla birlikte ekipler, suyun daha adil ve düzenli kullanılabilmesi için kontrollerini aralıksız sürdürüyor.

Yapılan denetimler kapsamında, abonesiz su kullandığı tespit edilen kişiler hakkında gerekli yasal işlemler ve yaptırımların uygulandığı bildirildi. Belediye yetkilileri, hem su kaynaklarının korunması hem de vatandaşlar arasında hak kaybı yaşanmaması adına kontrollerin kararlılıkla devam edeceğini ifade etti.

Yetkililer, suyun bilinçli ve tasarruflu kullanılmasının önemine dikkat çekerek, “Suyumuzu koruyalım, geleceğimizi birlikte güvence altına alalım.” mesajını verdi.
Doğubayazıt Belediyesi, şehir genelinde içme suyu kaynaklarını korumak ve vatandaşların eşit şekilde faydalanmasını sağlamak amacıyla denetim çalışmalarını sürdürüyor.


-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




