DOĞUBAYAZIT’TA 550 KİŞİLİK PERSONEL ALIMI YAPILACAK

Haber: Naime Olcay Baran

Güncel 12.03.2026 19:47:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA 550 KİŞİLİK PERSONEL ALIMI YAPILACAK

Doğubayazıt Kaymakamlığı tarafından ilçede kamu kurumlarında görevlendirilmek üzere toplam 550 personel alımı yapılacağı duyuruldu. İlçe genelinde istihdama katkı sağlaması beklenen alımlar için başvuru süreci de açıklandı.

Yapılan duyuruya göre başvurular 11 Mart – 15 Mart 2026 tarihleri arasında kabul edilecek. Adaylar başvurularını İŞKUR’un resmi internet sitesi (esube.iskur.gov.tr), e-Devlet kapısı veya ALO 170 Çağrı Merkezi üzerinden gerçekleştirebilecek.

Alımı yapılacak personellerin Nisan 2026 itibarıyla görevlerine başlayacağı belirtilirken, çalışma süresinin 31 Aralık 2026 tarihinde sona ereceği ifade edildi.

Doğubayazıt Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, ilçedeki kamu kurumlarında yürütülen hizmetlerin daha etkin şekilde sürdürülebilmesi amacıyla gerçekleştirilecek bu alımın aynı zamanda ilçedeki istihdama da önemli katkı sağlayacağı vurgulandı.

Başvuru şartları ve detaylı bilgilere İŞKUR üzerinden ulaşılabileceği bildirildi.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33