İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT’TA 3 YILDIR BEKLEYEN AMBULANSLARIN TASFİYE SÜRECİ TAMAMLANDI
Doğubayazıt Gazetesi
Doğubayazıt İlçe Sağlık Müdürlüğü envanterinde kayıtlı bulunan ve ekonomik ömrünü tamamlayarak “Hurda, Enkaz, Kullanılamaz (HEK)” statüsüne ayrılan ambulansların tasfiye işlemleri sonuçlandırıldı.
Kurum tarafından yürütülen HEK işlemleri kapsamında Makina ve Kimya Endüstrisi (MKE) ile gerekli resmi yazışmalar tamamlandı ve söz konusu ambulansların nakli sağlandı.
Yaklaşık 3 yıldır envanterde bekleyen ambulansların tasfiyesi, Sağlık Hizmetleri Başkanlığı ile Destek Hizmetleri Başkanlığı’nın koordinasyonunda başarıyla gerçekleştirildi.
Doğubayazıt İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, uzun süredir gündemde olan bu sürecin nihayet sonuçlandırıldığı ve artık kullanılmaz hale gelen ambulansların resmi olarak envanterden çıkarıldığı ifade edildi.
-
BIST 100
17860,32%-0,57
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,35
-
GRAM ALTIN
5999,55% 0,34
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




