DOĞUBAYAZIT’TA 28 KİŞİYE 34 BİN 200 LİRA CEZA

2 kafede sokağa çıkma kısıtlama kurallarını ihlal etti

Güncel 8.05.2021 13:24:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA 28 KİŞİYE 34 BİN 200 LİRA CEZA

Doğubayazıt ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) kapsamında uygulanan "tam kapanma" tedbirlerine uymayarak 2 kafede bir araya gelen 28 kişiye toplam 34 bin 200 lira ceza kesildi.

İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan denetimlerde, 2 kafede sokağa çıkma kısıtlama kurallarını ihlal ederek vakit geçiren kişilerin olduğu belirlendi.

Ekipler, Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden ve sosyal mesafe kuralına uymayan kafe sahipleriyle birlikte 28 kişiye toplamda 34 bin 200 lira ceza uyguladı. (aa)

Anahtar Kelimeler: DOĞUBAYAZIT’ KİŞİYE
  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33