DOĞUBAYAZIT’TA 18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA PROGRAMI DÜZENLENDİ

Haber: Zelal İlhan

Güncel 18.03.2026 15:31:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA 18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA PROGRAMI DÜZENLENDİ

Doğubayazıt’ta, 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi’nin yıl dönümü dolayısıyla anlamlı bir program gerçekleştirildi. Programa Doğubayazıt Kaymakamı Murat Ekinci ve ilçe protokolü katıldı.

Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlarken, çelenk sunumuyla devam etti. Törenin ardından Kaymakam Ekinci ve beraberindeki heyet, ilçe şehitliğini ziyaret ederek vatan uğruna can veren aziz şehitler için dualar etti.

Anma etkinlikleri kapsamında programın devamı, Ömer Çoktin Fen Lisesi’nde düzenlenen etkinliklerle sürdü. Öğrenciler tarafından sahnelenen gösterilerde, Çanakkale ruhu ve ecdadımızın yazdığı destan bir kez daha yaşatıldı.

Duygu dolu anların yaşandığı program, katılımcılar tarafından büyük bir saygı ve minnetle takip edilirken, Çanakkale ruhunun gelecek nesillere aktarılmasının önemi bir kez daha vurgulandı.

 

 

 

 

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 0,00
  • Ç. ALTIN

    9878,51% 0,00

Egazete


  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

29.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:36
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33