DOĞUBAYAZIT´TA SOKAK KAYVANLARI İÇİN REHABİLİTE MERKEZİ...

.

6.03.2017 09:28:17 0
DOĞUBAYAZIT´TA SOKAK KAYVANLARI İÇİN REHABİLİTE MERKEZİ...
 Doğubayazıt Belediyesince, sokak hayvanları için geçici Hayvan Rehabilitasyon Merkezi oluşturduğuldu.
Belediye ekipleri, bu çerçevede sokaktan topladıkları yaklaşık 200 hayvanı, ilçede kurulan geçici Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezine getirdi.
Sokak hayvanları daha sonra İnegöl Belediyesi veterineri Musa Subaşı ile Ağrı İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünde görevli veterinerler tarafından Sağlık kontrolünden geçirilip, aşıları yapıldı.
Akhan, sokak hayvanlarıyla ilgili ciddi bir çalışma başlattıklarını belirterek, "3 günde yaklaşık 200 sokak hayvanı topladık. Merkezimizde gerekli bakım, tedavi, kısırlaştırma, küpeleme ve aşılama işlemlerini gerçekleştirdik." dedi.
Veteriner Subaşı ise asıl rehabilitasyon merkezi için proje çalışmalarının sürdüğünü söyledi.
Sokaklardan toplanan hayvanlara gerekli bakımları yaptıklarını belirten Subaşı, şunları kaydetti:
"Topladığımız sokak hayvanlarının kısırlaştırma ameliyatlarını, aşılamalarını ve küpeleme işlemlerini yapıyoruz. Ağrı ve Doğubayazıt´tan görevlendirilen veteriner hekimlerimize de gerekli eğitimleri veriyoruz. Hayvanlar tedavilerinin ardından tekrar doğaya salınacak. Belli bir süre sonra Doğubayazıt´taki köpek popülasyonu insanları rahatsız etmeyecek seviyeye gelecektir."(AA)
/resimler/2017-3/6/0930190228184.jpg
 
/resimler/2017-3/6/0930387169477.jpg
 
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33