DOĞUBAYAZIT´TA SAKAL-I ŞERİF ZİYARETE AÇILDI?

.

Güncel 11.06.2018 15:40:14 0
DOĞUBAYAZIT´TA SAKAL-I ŞERİF ZİYARETE AÇILDI?

Doğubayazıt ilçesinde Sakal-ı Şerif vatandaşların ziyaretine açıldı.

Doğubayazıt İlçe Müftülüğü organizasyonuyla Merkez Beyazıt Camisi´nde öğle namazı sonrası Sakal-ı Şerif ziyarete açıldı. 

Camiye gelen çok sayıda vatandaş, Sakal-ı Şerif´i görmek için uzun kuyruklar oluşturdu. Sakalı Şerif´i görmenin mutluluğunu yaşayan vatandaşlar, cep telefonlarıyla fotoğraf ve video çekti. 

Dört gün boyunca farklı camilerde ziyarete açılacak Sakal-ı Şerif, çarşamba günü Ahmed-i Hani Camisi´nde kadınlar tarafından ziyaret edilebilecek.(aa)

/resimler/2018-6/11/1541310465704.jpg

/resimler/2018-6/11/1541529232866.jpg

/resimler/2018-6/11/1542124842910.jpg

  • BIST 100

    17860,32%-0,57
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,35
  • GRAM ALTIN

    5999,55% 0,34
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33