DOĞUBAYAZIT´TA RIZIK ARAMAK?

Şimdi Yetkililere sorsan Hiç mağdur fakir yok diyecekler...

Yaşam 22.11.2015 08:17:56 0
DOĞUBAYAZIT´TA RIZIK ARAMAK?

Haber : ÖMER SÖKMENCİ


Eşeğiyle Çöplüklerde Yiyecek Topluyor İnsanlarımız ?acaba akşam ne yiyelim? diye tercih yaparken, birçok hemşerimizin bir eli abdigorda bir eli Helisede iken bazı vatandaşlar da çöplüklerdeki atıklardan rızkını temin etmeye çalışıyor.

Resimdeki hemşerimiz eşeğiyle çöp bidonlarını bir bir kontrol ediyor ve içinde yenilebilecek ne varsa toplayarak evine götürüyor.

Bu durumdaki vatandaşlara, ?Fak.Fuk.Fon yardım yapmıyormu, neden oraya başvurmuyorsunuz? diye sorduğumuzda ? yardım yapsaydı burada ne işim vardı? diye cevap veriyorlar.

Özellikle kenar mahallelerde yaşayan yoksulların çok zor durumda olduğunu belirten vatandaşlar, ?bunlar çarşıya gelemiyorlar. Ceplerinde yol parası bile yoktur. Çoğu Türkçe de bilmediği için derdini bir yere anlatamıyor. Asıl bunların tespit edip karınlarını doyurmaktır? dediler.

Anahtar Kelimeler: DOĞUBAYAZIT RIZIK ARAMAK
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 0,00
  • Ç. ALTIN

    9878,51% 0,00

Egazete


  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

29.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:36
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33