İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT´TA OKULUM YEŞİLLENİYOR PROJESİ?
3 bin fidan toprakla buluşuyor...
Doğubayazıt Belediyesi ve Ağrı Orman İşletme Müdürlüğü tarafından başlatılan "Okulum Yeşilleniyor Projesi" kapsamında Said-i Nursi İmam Hatip Ortaokulunun bahçesinde fidan dikim töreni yapıldı.
Doğubayazıt Belediye Başkan Vekili Kaymakam Ulaş Akhan, Ağrı Orman İşletme Müdürü Yüksel Aluç, Doğubayazıt İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yardımcı, öğretmen ve öğrencilerin katıldığı törende okul bahçesine 80 tane sarı çam ve mavi ladin fidanı dikildi.
Kaymakam Akhan, yaptığı açıklamada, toplamda 22 okulda 3 bin fidanı toprakla buluşturacaklarını belirterek, "Amacımız gelecek nesillere daha yeşil, doğa ile barışık bir dünya bırakmak." diye konuştu.


Anahtar Kelimeler:
DOĞUBAYAZIT
OKULUM
YEŞİLLENİYOR
PROJESİ
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




