DOĞUBAYAZIT’TA ÖĞRENCİLERE SU VERİMLİLİĞİ EĞİTİMİ VERİLDİ

Haber: Zelal İlhan

Eğitim 11.05.2026 15:47:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA ÖĞRENCİLERE SU VERİMLİLİĞİ EĞİTİMİ VERİLDİ

     Doğubayazıt İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından öğrencilere yönelik su verimliliği ve su tasarrufu konusunda bilgilendirme eğitimi düzenlendi.

     Gerçekleştirilen eğitimlerde, suyun bilinçli kullanılması, günlük yaşamda alınabilecek tasarruf önlemleri ve su kaynaklarının korunmasının önemi öğrencilere anlatıldı. Özellikle gelecekte yaşanabilecek su sorunlarına dikkat çekilen programda, suyun israf edilmeden kullanılmasının hayati önem taşıdığı vurgulandı.

     Eğitim kapsamında öğrencilere, evde ve okulda uygulanabilecek tasarruf yöntemleri hakkında bilgiler verilirken, su verimliliğinin hem çevre hem de gelecek nesiller açısından büyük önem taşıdığı ifade edildi.

     Doğubayazıt İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, toplumda su bilincinin artırılması amacıyla benzer eğitim çalışmalarının devam edeceğini belirtti.

  • BIST 100

    18095,85%0,36
  • DOLAR

    46,26% 0,04
  • EURO

    53,84% 0,29
  • GRAM ALTIN

    6448,28% 0,04
  • Ç. ALTIN

    10503,11% 0,00

Egazete


  • Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

17.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:32
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:31