DOĞUBAYAZIT’TA ÖĞRENCİLERE SU TASARRUFU EĞİTİMİ VERİLDİ

Haber: Mehmet Cemil Baydar

Güncel 28.03.2026 15:16:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA ÖĞRENCİLERE SU TASARRUFU EĞİTİMİ VERİLDİ

Doğubayazıt’ta su kaynaklarının korunmasına yönelik farkındalık oluşturmak amacıyla önemli bir eğitim programı gerçekleştirildi. İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından Atatürk Ortaokulu öğrencileriyle bir araya gelinerek “Su Verimliliği ve Tasarrufu” konulu bilgilendirme eğitimi düzenlendi.

Gerçekleştirilen eğitimde öğrencilere suyun bilinçli kullanımı, günlük hayatta tasarruf yöntemleri ve su kaynaklarının korunmasının önemi anlatıldı. Ayrıca küresel ısınmanın su kaynakları üzerindeki etkileri ve bireysel su ayak izinin azaltılmasına yönelik öneriler de paylaşıldı.

Eğitim programı kapsamında öğrencilerden su tasarrufu konusunda duyarlılık sözü alınırken, etkinliğin geleceğe daha yaşanabilir ve yeşil bir çevre bırakma hedefi doğrultusunda önemli bir adım olduğu vurgulandı.

Yetkililer, su kaynaklarının korunmasına yönelik bilinçlendirme çalışmalarının devam edeceğini belirtirken, okul yönetimine ve öğrencilere gösterdikleri ilgi ve duyarlılıktan dolayı teşekkür edildi.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33