Doğubayazıt’ta Oda Başkanlarından Birlik ve Beraberlik Mesajı

Dengi Çelik

Güncel 11.05.2026 17:09:00 0
Doğubayazıt’ta Oda Başkanlarından Birlik ve Beraberlik Mesajı

Doğubayazıt’taki sivil toplum kuruluşları arasındaki diyalog ve iş birliği kültürü güçlenerek devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen oda seçimlerinde güven tazeleyen ve yeni seçilen başkanlar, protokol ziyaretleri kapsamında iade-i ziyaretlere başladı.

Birlik ve Beraberlik Mesajı

Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Güney Erdoğan ile Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı İbrahim Alkan, seçimlerin ardından kendilerini ziyaret ederek "hayırlı olsun" dileklerini ileten Doğubayazıt Ticaret ve Sanayi Odası (DTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Can’ı makamında ziyaret ettiler.

Sıcak ve samimi bir ortamda bir ziyaret gerçeleşti.

Başkan Can: "Ortak Paydamız Doğubayazıt"

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren DTSO Başkanı Cemal Can, konuklarına teşekkür ederek şunları söyledi:

"İlçemizin kalkınması ve esnafımızın refahı için tüm odalarımızla eş güdüm içerisinde çalışmak bizler için çok kıymetli. Sayın Güney Erdoğan ve Sayın İbrahim Alkan’a bu nazik iade-i ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum. Ortak paydamız her zaman Doğubayazıt olacaktır."

 

  • BIST 100

    17799,93%-0,47
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,29% 0,44
  • GRAM ALTIN

    6105,35% 1,28
  • Ç. ALTIN

    9820,88% 1,70

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33