DOĞUBAYAZIT’TA KURUMLAR ARASI DAYANIŞMA MESAJI

Haber: Naime Olcay Baran

Yaşam 4.06.2026 14:44:00 0
DOĞUBAYAZIT’TA KURUMLAR ARASI DAYANIŞMA MESAJI

     Aras Elektrik Doğubayazıt İşletme Müdürü Kemal Turan, göreve yeni başlayan İlçe Emniyet Müdürü Emre Kaya’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

     Doğubayazıt’ta kamu kurumları arasındaki iş birliği ve dayanışmayı güçlendirmeye yönelik ziyaretler devam ediyor. Bu kapsamda Aras Elektrik  Doğubayazıt İşletme Müdürü Kemal Turan, İlçe Emniyet Müdürü Emre Kaya’yı makamında ziyaret ederek yeni görevinde başarı dileklerini iletti.

     Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, ilçenin huzur ve güvenliğine yönelik yürütülen çalışmalar ile kurumlar arasındaki koordinasyonun önemi üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Kamu kurumlarının ortak hareket etmesinin, vatandaşlara sunulan hizmetlerin kalitesini artıracağına dikkat çekildi.

     Ziyarette konuşan Aras Elektrik Doğubayazıt İşletme Müdürü Kemal Turan, Emniyet Müdürü Emre Kaya’ya yeni görevinde başarılar dileyerek,     ilçenin gelişimi ve kamu hizmetlerinin etkin şekilde yürütülmesi adına her türlü iş birliğine hazır olduklarını ifade etti.

     İlçe Emniyet Müdürü Emre Kaya ise nazik ziyaretinden dolayı Kemal Turan’a teşekkür ederek, Doğubayazıt’ın huzur ve güvenliği için tüm kurumlarla uyum içerisinde çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

      Gerçekleştirilen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.

  • BIST 100

    18095,85%0,36
  • DOLAR

    46,26% 0,04
  • EURO

    53,84% 0,29
  • GRAM ALTIN

    6448,28% 0,04
  • Ç. ALTIN

    10503,11% 0,00

Egazete


  • Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

17.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:32
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:31