Doğubayazıt’ta Eğitim Masaya Yatırıldı: Dönem Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Mehmet Cemil Baydar

Eğitim 26.03.2026 21:43:00 0
Doğubayazıt’ta Eğitim Masaya Yatırıldı: Dönem Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Doğubayazıt İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nde eğitim faaliyetlerinin daha etkin yürütülmesi amacıyla dönem arası değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. İlçe Milli Eğitim müdürü Davut Şen başkanlığında düzenlenen toplantıya, müdürlük personelleri katılım sağladı.

Toplantıda kurum içi işleyiş, yürütülen çalışmalar ve önümüzdeki süreçte hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler ele alındı. Eğitim hizmetlerinin mevcut durumu detaylı şekilde değerlendirilirken, yapılması gerekenler üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.

İlçe Milli Eğitim müdürü Davut Şen, personelden beklentilerini dile getirirken, aynı zamanda çalışanların görüş ve taleplerini dinleyerek sürece katılımcı bir yaklaşım sergiledi. Toplantının verimli geçtiği belirtilirken, eğitim hizmetlerinin daha koordineli ve etkili yürütülmesi adına sürecin titizlikle takip edileceği vurgulandı.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,94% 0,24
  • GRAM ALTIN

    5974,56% -0,08
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33