DOĞUBAYAZIT´TA BİTKİN YAVRU AYIYA VATANDAŞLAR SAHİP ÇIKTI

Doğubayazıt´ta vatandaşların bitkin bulduğu yavru ayı, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı

Yaşam 19.08.2016 21:29:17 0
DOĞUBAYAZIT´TA BİTKİN YAVRU AYIYA VATANDAŞLAR SAHİP ÇIKTI
Alınan bilgiye göre, vatandaşlar tarafından yol kenarında bitkin bulunan yavru ayı, İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.
Veterinerler tarafından kontrolden geçirilerek tedavi edilen bir yaşındaki ayı, daha sonra Orman ve Su İşleri Şube Müdürlüğü ekiplerince, bulunduğu bölgedeki araziye bırakıldı.
Yetkililer, yaptığı açıklamada, vatandaşlar tarafından bulunan yavru ayının, kontrollerinin ardından doğal ortamına bırakıldığını söyledi.
Vatandaşlara ilgilerinden dolayı teşekkür eden yetkililer, "Bu tür duyarlılıkların çoğalması için müdürlük olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz." dedi.
 
 
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33