İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT´TA BİTKİN YAVRU AYIYA VATANDAŞLAR SAHİP ÇIKTI
Doğubayazıt´ta vatandaşların bitkin bulduğu yavru ayı, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı
Alınan bilgiye göre, vatandaşlar tarafından yol kenarında bitkin bulunan yavru ayı, İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.
Veterinerler tarafından kontrolden geçirilerek tedavi edilen bir yaşındaki ayı, daha sonra Orman ve Su İşleri Şube Müdürlüğü ekiplerince, bulunduğu bölgedeki araziye bırakıldı.
Yetkililer, yaptığı açıklamada, vatandaşlar tarafından bulunan yavru ayının, kontrollerinin ardından doğal ortamına bırakıldığını söyledi.
Vatandaşlara ilgilerinden dolayı teşekkür eden yetkililer, "Bu tür duyarlılıkların çoğalması için müdürlük olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz." dedi.
Anahtar Kelimeler:
DOĞUBAYAZIT
BİTKİN
YAVRU
AYIYA
VATANDAŞLAR
SAHİP
ÇIKTI
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




