İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT`TA ARITMA SU TESİSİ FALİYETTE
Arıtma Tesisinde ilk Su Arıtılıyor
Doğubayazıt Gazetesi Haber
AB Delegasyonu, Çevre Şehircilik Bakanlığı ve Doğubayazıt Belediyesinin ortak yapımı olan ‘Doğubayazıt İçme Suyu Temini ‘ projesi kapsamında çalışmalar hummalı bir şekilde devam ederken, Meryemana köyünde bulunan Arıtma tesisinin yüzde 90’nı bitmiş durumda ve ilk su arıtılıyor.
Dünya İçme Suyu standartları referansına uygun şekilde Balık Gölünden gelen su arıtılmaktadır. Saniyede 225 Lt su tesislerde arıtılarak Doğubayazıt’lıların istifadesine sunulacak.
Türkiye’nin sayılı büyük projeleri arasında yer alan içme suyu projesi bitimi ile 24 saat kesintisiz musluktan içilebilir su imkânı sağlanacak…
Anahtar Kelimeler:
Arıtma Tesisinde ilk Su Arıtılıyor
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




