DOĞUBAYAZIT`TA ARITMA SU TESİSİ FALİYETTE

Arıtma Tesisinde ilk Su Arıtılıyor

Yaşam 23.05.2014 12:45:58 0
DOĞUBAYAZIT`TA ARITMA SU TESİSİ FALİYETTE

Doğubayazıt Gazetesi Haber
AB Delegasyonu, Çevre Şehircilik Bakanlığı ve Doğubayazıt Belediyesinin ortak yapımı olan ‘Doğubayazıt İçme Suyu Temini ‘ projesi kapsamında çalışmalar hummalı bir şekilde devam ederken, Meryemana köyünde bulunan Arıtma tesisinin yüzde 90’nı bitmiş durumda ve ilk su arıtılıyor.
Dünya İçme Suyu standartları referansına uygun şekilde Balık Gölünden gelen su arıtılmaktadır. Saniyede 225 Lt su tesislerde arıtılarak Doğubayazıt’lıların istifadesine sunulacak.
Türkiye’nin sayılı büyük projeleri arasında yer alan içme suyu projesi bitimi ile 24 saat kesintisiz musluktan içilebilir su imkânı sağlanacak…

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33