DOĞUBAYAZIT’LILAR GÖRÜNMEYEN CORONAYA MEYDAN OKUYORLAR…

Aptal Cesareti Dedikleri Budur…

Güncel 2.04.2020 10:17:00 0
DOĞUBAYAZIT’LILAR GÖRÜNMEYEN CORONAYA  MEYDAN OKUYORLAR…

Haber. Nezir ÇELİK

Dünyadaki en tehlikeli kişiler, kafasının basmadığı tehlikelere karşı cesaret göstermektir. Başlarına bir şey geldiğinde ise herkesten önce onlar şaşırıyor ve ah vah ediyorlar.

Bütün dünya bar bar bağırıyor, "ortada dolaşan öldürücü bir tehlike var, evlerinizden çıkmayın ya da mecbur kalıp çıktığınızda sosyal mesafe dedikleri arayı korun" diyor, Doğubayazıtlılar bunları duymazdan gelerek yine de sokaklara çıkıyorlar.

Her gün yüzlerce insanın öldüğü bu günlerde bizim hemşerilerin, hayati uyarıları dinlememesi, eskisi gibi sokağa çıkması, bu hemşerilerimizin APTAL olması olarak ifade edilebilir.

Dün Sağlık Bakanı açıkladı, Ağrı'da da virüse yakalanmış insanlar vardır. Daha ne diye uyarılara riayet edilmiyor ki?

Devlet iyi niyetli olarak, "her kes sokağa çıkma yasağını kendisi koysun" diyor, ama görülüyor ki bir kısım insanımız bu iradeye sahip değildirler.

İstiyorlar ki yasak gelsin ve her kes içeri tıkılsın.

Böyle devam ederse sokağa çıkma yasağı mukadder olacaktır.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33