İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT`LI ÖĞRENCİLERDEN ?SOMA? İÇİN OTURMA EYLEMİ
Doğubayazıt?ta lise öğrencileri Soma`daki maden faciasında ölen işçiler için oturma eylemi yaptı.
Doğubayazıt Anadolu Lisesi`nden 250 öğrenci, İnsan Hakları Anıtı önünde toplanarak Manisa’nın Soma ilçesindeki maden ocağnda hayatını kaybeden işçiler için saygı duruşunda bulundu. Avuç içlerine `Soma` yazan, yüzlerini siyaha boyayan öğrenciler ‘İşçiler ölmesin, madenler çökmesin’ diye slogan attı. `Türkiye`de her şey çok pahalı, insan hayatı çok ucuz` yazılı dövizleri taşıyan öğrencilerin eylemi 30 dakika sürdü.
11`inci sınıf öğrencilerinden Nazan Öztürk, yaşanan olayın bir katliam olduğunu belirterek, "Yaşanan vahşet hepimizi ortak bir noktada buluşturmuştur. Bizde madencilerin acılarına ortak olmak için oturma eylemi başlattık. Bu bir iş kazası değil cinayettir. Bu cinayete sessiz kalmak istemiyoruz. Hiçbir ders insan hayatından daha kıymetli değildir" diye konuştu.
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,56% 0,04
-
EURO
52,87% -0,18
-
GRAM ALTIN
6013,60% -0,24
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




