İlginizi Çekebilir
DOĞUBAYAZIT´A DOĞALGAZ VERİLMEYE BAŞLANDI?
.
İlçe merkezinde düzenlenen törende bir konuşma yapan Doğubayazıt Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Zafer Engin, doğalgazla birlikte ilçenin temiz bir havaya kavuşacağını belirtti.
Doğubayazıt´ın yapılan yatırımlarla batı standartlarını yakalamaya devam ettiğini aktaran Engin, şunları söyledi:
"Doğalgazın verilmesiyle birlikte ilçemiz kış aylarından itibaren temiz bir havaya kavuşacak. Vatandaşlarımız artık daha sağlıklı ve ekonomik ısı kaynağıyla tanışarak modern dünyanın nimetlerinden çok kolay bir şekilde faydalanacak. Halkımıza hayırlı uğurlu olsun."
AKSA Ağrı Doğalgaz AŞ. Şirket Müdürü Engin Yazıcı da, şu ana kadar ilçede bin 300 doğalgaz abonesi olduğunu, bu sayının önümüzdeki aylarda 3 bini bulacağını sözlerine ekledi.(aa)


-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




