Doğubayazıt Kızılay Şubesi, 15 Temmuz'da Anma Programına Katıldı

Doğubayazıt Gazetesi

Güncel 16.07.2025 09:00:00 0
Doğubayazıt Kızılay Şubesi, 15 Temmuz

Doğubayazıt Kızılay Şubesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla düzenlenen anma programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi.  

Milletimizin birlik ve beraberliğinin bir kez daha vurgulandığı bu anlamlı günde, Kızılay ekipleri ikram aracıyla etkinliğe katılanlara çeşitli ikramlarda bulundu.  

Doğubayazıt Kızılay Başkanı Kemal Şahin, "Şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnetle anıyoruz" ifadelerine yer vererek, 15 Temmuz hain darbe girişiminde şehit düşenler ve vatan savunmasında canlarını ortaya koyan gaziler hatırlatıldı.  

Kızılay'ın bu tür milli ve manevi günlerde toplumun yanında olduğu bir kez daha görülürken, vatandaşlar da bu anlamlı dayanışmadan dolayı teşekkürlerini iletti.

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,54% 0,02
  • EURO

    52,76% -0,17
  • GRAM ALTIN

    6029,73% 0,02
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33