DOĞUBAYAZIT KIZILAY BAŞARILI ÖĞRENCİLERİ SEVİNDİRDİ

Pandemi konulu resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere hediye

Bilim-Sanat-Kültür 24.02.2021 10:02:00 0
DOĞUBAYAZIT KIZILAY BAŞARILI ÖĞRENCİLERİ SEVİNDİRDİ

Doğubayazıt Gazetesi

Doğubayazıt Kızılay Şubesinin düzenlediği resim yarışmasının kazananlarına ödülleri verildi

Doğubayazıt Kızılay Başkanı Kemal Şahin tarafından düzenlenen "pandemi" konulu resim yarışmasının kazananlarına, Kaymakam Mehmet Kemal Akpınar, Belediye Başkanı Yıldız Acar, Ak Parti İlçe Başkanı Mustafa Konyar İlçe Milli Eğitim Müdürü İhsan Kösen'ın katılımıyla gerçekleştirilen tören ile ödülleri verildi. 

Törende konuşan Kaymakam Akpınar,  "Kültürümüzde hayırsever bir milletiz. Dünyada ihtiyaç sahiplerine yardım ulaştıran ülkeler arasında ilk 3'te olduğumuzu görüyoruz." dedi. Akpınar, ilçe Kızılay şubesinin özellikle pandemi dönemindeçok aktif olduğunu vurgulayarak, Kaymakamlık olarak verilen desteklerin süreceğini ifade etti.  

Kızılay şubesinin geride bıraktığı 2020 yılı ve bu sene yaptığı çalışmaların sunulmasından sonra resim yarışmasının kazananlarına ödülleri verildi.

Yarışmada birinci olan öğrencilere hediyelerini veren Kaymakam Akpınar, Belediye Başkanı Acar ve Mustafa Konyar yarışmanın kazananlarına ve Kızılay gönüllülerine başarılar dilediler.

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,56% 0,04
  • EURO

    52,87% -0,18
  • GRAM ALTIN

    6013,60% -0,24
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33