DOĞUBAYAZIT GELİŞİYOR MU?...

Noter Sayısı Artıyor

Ekonomi 15.10.2019 09:06:00 0
DOĞUBAYAZIT GELİŞİYOR MU?...

Haber. Nezir ÇELİK

Ticaretin yoğun ve yaygın olduğu dönemlerde bile Doğubayazıt'ta bir noter bulunurken, son yıllarda ilçedeki noter sayısı hızla yükselerek 3'e yükseldi.

Bu artışın noter işlerinin yoğunluğundan kaynaklandığı anlaşılması gerekiyor. O nedenle de Noter sayısının da yükseldiği varsayılıyor.

Ancak piyasaya bakıldığında ilçedeki ekonomik vaziyetin durgunluğu, noter sayısı ile adeta çelişiyor. Bu da acaba noter kurulma kıstasları mı değişti sorusu akla geliyor. 

Çünkü geçmişten beri bir bölgede  belli rakamların üstünde işlem yapıldığı vakit o şehirde yeni bir noter kurulması gündeme gelebiliyordu. 

O nedenle Doğubayazıt'ta, ya ekonomik faaliyetler yükselmiş biz fark etmemişiz ondan dolayı noter sayısı artmış, ya da noterlik bekleyen çok sayıda hukukçulara iş bulmak amacıyla ölçüler aşağıya çekilmiş.

Ne dersiniz?...

Anahtar Kelimeler: DOĞUBAYAZIT GELİŞİYOR ?...
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33