DOĞUBAYAZIT DENETİMLİ SERBESTİK MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN ÖRNEK ÇALIŞMA

Doğubayazıt Gazetesi

Magazin 1.08.2024 15:02:00 0
DOĞUBAYAZIT DENETİMLİ SERBESTİK MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN ÖRNEK ÇALIŞMA

Doğubayazıt Denetimli Serbestlik müdürlüğünce “ÇEVREMİZİ TEMİZ TUTALIM” sloganıyla İshakpaşa sarayı yolu üzerinde bulunan Recep Tayyip Erdoğan millet parkında denetimli Serbestlik Müdürü Muhlis Kaplan önderliğinde kurum personelleri ve denetimli serbestlik yükümlüleri çöp toplama etkinliği gerçekleştirdi.

Kurum Müdürü Muhlis Kaplan yaptığı açıklamada bu tür çevre temizliği etkinliklerinin olacağını, personel arkadaşlar ve yükümlü arkadaşlar ile birlikte Doğubayazıt ilçesinde çevre temizliği etkinliği yaparak çevre temizliği konusunda farkındalık yaratmak istiyoruz. Yaptığımız bu etkinlik personel ve yükümlülerce gönüllü bir şekilde yapılmaktadır. Ayrıca müdürlüğümüz bünyesinde ilçe halkı ve yükümlüler için faydalı olabilecek projeler geliştirmek istiyoruz.

  • BIST 100

    17952,58%0,39
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,19% 0,25
  • GRAM ALTIN

    6042,08% 0,23
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33