DOĞUBAYAZIT BELEDİYESİNİN ÇEVRE SAĞLIK KOMİSYONUNCA “TEMİZ BİR DOĞUBAYAZIT, SU İSRAFI VE UYUŞTURUCUYA HAYIR”

Komisyon binlerce el ilanı dağıtarak, seferberlik başlattı.

Güncel 1.08.2019 07:49:00 0
DOĞUBAYAZIT BELEDİYESİNİN ÇEVRE SAĞLIK KOMİSYONUNCA “TEMİZ BİR DOĞUBAYAZIT, SU İSRAFI VE UYUŞTURUCUYA HAYIR”

Haber. Dengi ERDOĞAN

Doğubayazıt Belediyesine bağlı Çevre ve Sağlık Komisyonunca “Temiz Bir Doğubayazıt, Su İsrafı ve Uyuşturucuya Hayır”dan oluşan on iki bin el ilanı, cadde ve sokaklarda bulunan vatandaşlara dağıtıldı. İlçede bulunan yerel gazete ve basın mensupları ziyaret edildi.

Doğubayazıt’ta etkili olmak için komisyon üyelerince yapılan çalışmalarda cadde ve sokaklarda bulunan vatandaşlara el ilanı dağıtarak “Temiz Bir Doğubayazıt, Su İsrafı ve Uyuşturucuya Hayır” kampanyasını başlattılar.

Komisyon heyeti, “Büyük sorunlarımızdan olan kaçak su, uyuşturucu madde bağımlığı ve çevre kirliliği hakkında hassasiyet gösterilmesi gerekmektedir” dediler.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33