İlginizi Çekebilir
Doğubayazıt Belediyesi'nden Aşure Daveti
"Paylaşmanın Sembolü Aşure İçin Herkes Davetli"
Doğubayazıt Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Muharrem ayının bereketli geleneği olan aşure dağıtımı için tüm halkı bir araya çağırdı.
6 Temmuz Pazar günü saat 14.00'te Ahmed-i Hani Türbesi yanındaki İshakpaşa Sarayı'nda düzenlenecek etkinlikte, paylaşmanın ve dayanışmanın sembolü olan aşure ikram edilecek.
Belediye tarafından yapılan açıklamada, “Paylaşmanın ve beraberliğin sembolü olan aşure günümüze tüm halkımız davetlidir” ifadelerine yer verilerek, birlik ve kardeşlik mesajı vurgulandı.
İshakpaşa Sarayı'nın tarihi atmosferinde gerçekleşecek etkinlikte, vatandaşların bir araya gelerek hem geleneksel lezzeti tadacakları hem de sosyal dayanışmanın gücünü hissedecekleri belirtildi.
Doğubayazıt Belediyesi, bu tür organizasyonlarla toplumsal bütünleşmeye katkı sağlamayı ve kültürel değerleri yaşatmayı hedeflediğini bildirdi...
-
BIST 100
17885,54%0,01
-
DOLAR
46,54% -0,02
-
EURO
53,20% 0,27
-
GRAM ALTIN
6058,83% 0,51
-
Ç. ALTIN
9725,09% 0,72
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




