DOĞUBAYAZIT BELEDİYESİ KENDİ ÖZ GELİR KAYNAKLARINA SAHİP ÇIKIYOR

Doğubayazıt Gazetesi

Siyaset 31.05.2024 17:50:00 0
DOĞUBAYAZIT BELEDİYESİ KENDİ ÖZ GELİR KAYNAKLARINA SAHİP ÇIKIYOR

Doğubayazıt Belediyesi, ekonomik bağımsızlığını güçlendirmek ve yerel kalkınmayı desteklemek amacıyla kendi öz gelir kaynaklarına sahip çıkma yolunda önemli adımlar atıyor.

Belediye, sahip olduğu gayrimenkulleri değerlendirerek hem esnafa hemde halka daha iyi bir hizmet sunuyor.

Buna göre belediye Başkanı Kenan Alkan, gelir getiren bölgede emsali olmayan yaş sebze ve meyve hali esnafıyla bir araya gelerek sorunlarını dinledi.

Önceliklerinin yerel esnaf diyen Başkan Alkan, Kiralanabilir ticari alanların belediyemizin bütçesine önemli katkılar sağladığını ve bu katkının da halkımıza hizmet olarak geri döneceğini dile getirdi. 

Alkan, devamında konu ile ilgili şu ifadelere yer verdi;

"Belediye olarak, kendi kaynaklarımızı etkin ve verimli bir şekilde kullanarak, sürdürülebilir gelir modelleri oluşturmayı hedefliyoruz. Bu sayede, dış kaynaklara bağımlılığımızı azaltarak yerel bir mali yapıya kavuşacağız" dedi.

  • BIST 100

    17901,40%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33