DOĞUBAYAZIT BELEDİYESİ İŞÇİLERE YÜZDE 49,25 ZAM YAPTI…

HABER. EMİN TAYFUR

Siyaset 7.03.2024 14:21:00 0
DOĞUBAYAZIT BELEDİYESİ İŞÇİLERE YÜZDE 49,25 ZAM YAPTI…

Doğubayazıt Belediyesinde çalışan işçilere yapılan zam oranı belli oldu. 

İşçilerin maaşlarına yüzde 49,25 oranında zam yapıldı.

Doğubayazıt Belediyesi ve Ağrı Hizmet-İş Sendikası arasında imzalanan protokolle yüzde 49,25 oranındaki zam kabul edildi. Maaş zammı belediye işçileri tarafından büyük bir memnuniyetle karşılanırken, belediye çalışanları Başkan Yıldız Acar'ı ayakta alkışladı.

Hizmet iş Sendikası'nın çalışanlara verdiği yemekte açıklama yapan Belediye Başkanı Acar, "Eşit hakka eşit ücret ilkesi ile Memurun aldığı zammı işçilere de verdiğini açıkladı. Böylelikle ilklerin belediyesi olan Doğubayazıt belediyesi, bu anlamda da farkını yine ortaya koyduk" dedi.     

 

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33