DOĞUBAYAZIT İLK KEZ DEVLET OKULU TEOG SINAVINDA 1. OLDU

.

Eğitim 20.01.2016 19:52:33 0
DOĞUBAYAZIT İLK KEZ DEVLET OKULU TEOG SINAVINDA 1. OLDU
Haber: HAMZA SALMAN
 
Doğubayazıt Atatürk Ortaokulu Öğrencisi Fadime Baykal 1. Dönem 8. sınıf öğrencileri için yapılan 12 merkezi ortak sınav (TEOG ) sınavında 1. Oldu.
 
Öğrenci Fadime Baykal TEOG Sınavında çıkan 120 sorunun tamamını doğru cevaplayarak üstün bir başarı göstermiş ve ilçemizi gururlandırmıştır.
 
Baykal ?Hiçbir özel dershaneye gitmedim, sadece okulumuzun destekleme ve yetiştirme kursuna katıldım. Bu başarımda emeği geçen okul yönetimine, öğretmenlerime ve aileme teşekkür ediyorum? dedi.
/resimler/2016-1/20/1954313578613.jpg
 
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33