DOĞUBAYAZIT İLÇE TARIM MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN KIZILAY’A KURBAN BAĞIŞI

Haber: Naime Olcay Baran

Yaşam 11.05.2026 15:37:00 0
DOĞUBAYAZIT İLÇE TARIM MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN KIZILAY’A KURBAN BAĞIŞI

     Doğubayazıt İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, bu yılki kurban vekâletini Türk Kızılay Doğubayazıt Şubesi’ne bağışladı. İlçe Tarım ve Orman Müdürü Seher Çakmak Sadık tarafından, Kızılay Doğubayazıt Şube Müdürü Kemal Şahin’e teslim edilen bağış, ilçede takdirle karşılandı.

 

     Gerçekleştirilen kurban bağışının, ihtiyaç sahibi ailelere ulaşacak olması nedeniyle büyük anlam taşıdığı belirtilirken, yapılan bu destek dayanışma ve paylaşma kültürünün güzel bir örneği olarak değerlendirildi.

 

     Kurban organizasyonlarıyla her yıl binlerce ihtiyaç sahibine ulaşan Türk Kızılay’a yapılan bağışın, toplumsal yardımlaşma bilincine katkı sunduğu vurgulandı. İlçede örnek gösterilen bu anlamlı davranışın, vatandaşlar arasında da dayanışma ruhunu güçlendirmesi temenni edildi.

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,36
  • GRAM ALTIN

    6035,79% 0,94
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33