DOĞUBAYAZIT BALIKGÖLÜNDEKİ OSMAN AĞA ÇEŞMESİ KOYUNLARA MEKAN OLDU

Soğuk Suyu İle Ünlü Çeşmenin Çevresi Piknikçilerle Doluyordu

Eğitim 17.07.2013 12:57:20 0
DOĞUBAYAZIT BALIKGÖLÜNDEKİ OSMAN AĞA ÇEŞMESİ KOYUNLARA MEKAN OLDU
Haber. REFİKA ÇELİK Suyunun kalitesi ve soğukluğu ile ünlü Doğubayazıt?a bağlı Balıkgölkünde bulunan Osman Ağa Çeşmesi; önceleri piknik yapanlara mekan teşkil ederken son zamanlarda Balık Gölüne eskisi gibi kimse gitmediği için bölgedeki köylülere ait kuzu sürülerinin mekanı olmaya başladı. Çevredeki zengin otlaklarda yayılan hayvanlar daha sonra çeşme başına getiriliyor ve orada sularını içtikten sonra yine çeşme başında istirahat ediyorlar. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar, ?su havzalarının bu şekilde kirletilmesi yanlıştır. Koyun ve kuzuların dinlenmeleri için bir çok yer var. Ünlü çeşmenin daha çok insanların istifadesine hazırlanması gerekir? dediler.
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33