DOĞU BEYAZIT`TA OLMAZSA AĞRI`NIN HALİ NİCE OLUR?...

YENİ ÖĞRETMENLER DOĞU BEYAZIT?TA TARİHİ VE TURİSTİK YERLERİ GEZDİ? ÖĞRETMENLER İSHAK PAŞA SARAYI?NA HAYRAN KALDI?

Bilim-Sanat-Kültür 16.09.2013 11:45:44 0
DOĞU BEYAZIT`TA OLMAZSA AĞRI`NIN HALİ NİCE OLUR?...

Ağrı il merkezine yeni atanan 351 öğretmen, Uyum Eğitimi Programı” kapsamında Doğubayazıt’ta tarihi ve turistik mekanları gezdi.
Milli Eğitim Bakanlığı’nın son atamalarıyla Ağrı il merkezine atanan 351 öğretmen, Uyum Eğitimi Programı” kapsamında İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün organizasyonuyla Doğubayazıt’a geldiler.
İlk olarak meteor çukuru ve Türkiye’yi İran’a bağlayan Gürbulak Sınır Kapısı’nı gezen öğretmenler, daha sonra İshak Paşa Sarayı’na geçtiler.
Aileleriyle birlikte sarayın bütün bölümlerini gezip hatıra fotoğrafı çektiren öğretmenler, saraya hayran kaldıklarını ifade etti. Kızının İngilizce öğretmeni olarak Ağrı'ya atandığını ve ilk zamanlarda çok korktuğunu anlatan Rabia Çömez; ”Şu anda Doğubayazıt’ı geziyoruz. Çok güzel insanları var. Anladım ki kızımı emanet edeceğim en güvenli şehir Ağrıymış”” dedi.
İzmir’den gelen öğretmen babası Kemal Uludağ ise, ”Ağrı’yı bize iyi anlatmamışlardı, ama kızımın atanması nedeniyle geldim. Her tarafı geziyoruz, hiçte anlatıldığı gibi bir şehir değil. Umduğumdan daha güzel çıktı. Kızımı gözüm arkada kalmadan bırakabilirim” şeklinde konuştu.

  • BIST 100

    17860,32%-0,57
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,35
  • GRAM ALTIN

    5999,55% 0,34
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33