DOĞU BEYAZIT BELEDİYESİNCE BİR İLK

Doğubayazıt Belediye Başkanı Dr. Canan Korkmaz, ?Atık Su Arıtma Tesisi?nin Doğu Anadolu Bölgesi?nde bir ilk olduğunu söyledi.

Eğitim 29.11.2013 17:44:28 0
DOĞU BEYAZIT BELEDİYESİNCE BİR İLK

Doğubayazıt Gazetesi Haber
Doğubayazıt Belediyesi tarafından 5 yıllık bir çalışma sonucunda hazırlanan ve çalışmalarında sona gelinen ‘Doğubayazıt içme suyu temin’ projesi kapsamında yeni yapılacak olan ‘atık su arıtma tesisi’ projesiyle ilgili bilgilendirme toplantısı yapıldı.
Belediye toplantı salonunda ikincisi gerçekleştirilen toplantıya Belediye Başkanı Dr. Canan Korkmaz, belediye encümenleri, proje teknik danışmanı ve çevre mühendisi Çiğdem Saklar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile vatandaşlar katıldı. Toplantıda konuşan Belediye Başkanı Dr. Canan Korkmaz, ‘Doğubayazıt içme suyu temin’ projesinin 33 milyon euroluk maliyeti ile Türkiye’nin sayılı büyük projeleri arasında yer aldığını ve bu proje kapsamında yeni yapılacak ‘atık su arıtma tesisi’ projesinin de Doğu Anadolu Bölgesi’nde bir ilk olduğunu söyledi.
Proje teknik danışmanı ve çevre mühendisi Çiğdem Saklar ise, proje ile ilgili sunum yaptı.
Toplantı katılımcıların önerilerinin alınmasıyla son buldu.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

29.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:36
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33