DİYADİN’DE ÖĞRENCİLERE SİBER GÜVENLİK EĞİTİMİ VERİLDİ

Haber: Zelal İlhan

Eğitim 13.05.2026 11:58:00 0
DİYADİN’DE ÖĞRENCİLERE SİBER GÜVENLİK EĞİTİMİ VERİLDİ

     Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen SİBERAY programı kapsamında Diyadin ilçesinde öğrencilere yönelik bilgilendirme ve farkındalık çalışması gerçekleştirildi.

 

     Siber suçların gerçekleşmeden önlenmesi, maddi ve manevi zararların en aza indirilmesi amacıyla düzenlenen programda öğrencilere birçok önemli konuda eğitim verildi.

 

     Gerçekleştirilen bilgilendirme çalışmasında; “Siber Güvenlik ve Güvenli Sosyal Medya Kullanımı”, “Siber Zorbalık”, “Bilişim Sistemleri Üzerinden Gerçekleştirilen Dolandırıcılık”, “Dijital Dünyada Veri Güvenliği ve Zararlı Yazılımlar”, “Dijital Bağımlılık” ile “Dijital Oyunlar” konularında öğrencilere önemli bilgiler aktarıldı.

 

     Yetkililer, özellikle gençlerin dijital dünyada daha bilinçli hareket etmeleri ve olası siber tehditlere karşı farkındalık kazanmalarının amaçlandığını belirtti.

  • BIST 100

    18095,85%0,36
  • DOLAR

    46,29% 0,00
  • EURO

    53,78% 0,20
  • GRAM ALTIN

    6449,07% 0,56
  • Ç. ALTIN

    10503,11% -0,33

Egazete


  • Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

17.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:32
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:31